« Tout s’accélère » : projection du film Jeudi 29 Septembre à Agen.

Adiu a tots,

Sètz convidats a la projeccion del filme “Tout s’accélère” lo dijòus 29 de setembre a Agen. Es un filme que parla del temps dins nòstra societat, amb la vision dels dròlles d’una classa de CM2. Aprèp la projeccion, vos prepausarem de discutir del filme e de çò que pensatz de nòstre ritme de vida.

Aquí-jos una pichona presentacion del filme e l’aficha de la serada que se debanarà dins lo cinema los Mostraires d’imatges (Montreurs d’images) a Agen.

A lèu lèu!

E per los que vòlen mai d’informacions sus l’associacion SolaR’hythm, sèm a preparar un projècte de torn del mond a bicicleta per parlar d’energias renovelablas e del ritme de vida. Nòstre siti internet : http://positivenergytour.com/?lang=oc

Marion

Gilles es un ancian trader vengut regent dins lo 19en arrondiment de Paris. Se pausa de questions amb sos escolans de CM2 sus l’acceleracion impressionanta del nòstre mond. Esmiraglat per lors reflexions sul nòstre biais de viure e lo nòstre rapòrt al temps, decidís de los filmar puei d’anar al davant d’expèrts del subjècte. Perqué nòstras societats cèrcan totjorn mai de creissença? A quin imperatiu obesís aquesta acceleracion mentre qu’aquestes dròlles de 10 ans botan sul candelèr sas limitas?

Amb lors visions de dròlles, nos liuran una novèla lectura del mond e del temps. Se pausan de questions sul ròtle de la moneda, sus la volontat de poder, sul gost pels sentits fòrts e sus lo nòstre rapòrt a la mòrt que nos incitan a accelerar. Viatge pedagogic, filosofic e oniric, aqueste filme a per objectiu de desvelhar las consciéncias e los sens per nos permetre d’imaginar d’autres possibles, als nivèls individual a collectiu.

Aprèp la projeccion, la serada contunharà amb d’escambis sus la tematica del ritme de vida e del rapòrt al temps, animats par l’associacion SolaR’hythm.


Bonjour à tous,

Vous êtes invités à la projection du film “Tout s’accélère” le jeudi 29 septembre à Agen. C’est un film qui parle du temps dans notre société, avec la vision d’enfants d’une classe de CM2. Après la projection, nous vous proposerons d’échanger à propos du film et de ce que vous pensez de notre rythme de vie.

Ci-dessous une petite présentation du film et l’affiche de la soirée qui aura lieu dans le cinéma les Montreurs d’images à Agen.

A bientôt!

Et pour ceux qui voudraient en savoir un peu plus sur l’association SolaR’hythm, nous sommes en train de préparer un tour du monde à vélo pour parler des énergies renouvelables et du rythme de vie. Notre site internet : http://positivenergytour.com/?lang=oc

Marion

Gilles est un ancien trader devenu instituteur dans le 19ème arrondissement de Paris. Il s’interroge avec ses élèves de CM2 sur l’accélération vertigineuse de notre monde. Fasciné par leurs réflexions sur notre mode de vie et notre rapport au temps, il décide de les filmer puis d’aller à la rencontre d’experts du sujet. Pourquoi nos sociétés cherchent-elles toujours plus de croissance ? A quel impératif obéit cette accélération alors même que ces enfants de 10 ans mettent en évidence ses limites ?

Avec leur vision d’enfants, ils nous livrent une nouvelle lecture du monde et du temps. Ils s’interrogent sur le rôle de l’argent, sur la volonté de puissance, sur le goût pour les sensations fortes et sur notre rapport à la mort qui nous poussent à accélérer. Voyage pédagogique, philosophique et onirique, ce film vise à éveiller les consciences et les sens pour nous permettre de penser d’autres possibles, à titre individuel et collectif.

Après la séance, la soirée se poursuivra autour d’échanges sur la thématique du rythme de vie et du rapport au temps, animés par l’association SolaR’hythm.

Laisser un commentaire

Votre adresse de messagerie ne sera pas publiée. Les champs obligatoires sont indiqués avec *

Le temps imparti est dépassé. Merci de recharger le CAPTCHA.